یک بار دیگر

باز هم از نو شروع کردم

یک بار دیگر

باز هم از نو شروع کردم

تعطیلی بلاگفا

گاهی وقت ها بعضی از استقامت ها بی معنی میشه، مثل استقامت من در بلاگفا... چند تا وبلاگ توی بلاگفا داشتم که هر کدوم بنا به دلایلی حذف شد، مثلا آدرس یکی رو به همکارها و آشناها گفته بودم و نمی تونستم توش راحت باشم برای همین حذفش کردم، یکی دیگه رو هم به دلیل مزاحمت شخصی که نمی شناختم و همه جوره اذیتم می کرد تعطیل کردم، سومی رو هم چون توش از غم و غصه هام نوشته بودم و پر شده بود از افکار و احساسات و انرژی های منفی تعطیل کردم، این آخری هم که تازه تازه داشت جون می گرفت رو خود بلاگفا تعطیل کرد... چند ماهه منتظرم تا مشکل بلاگفا حل بشه اما در نهایت فکر کردم بهتره بیخیال ماجرا بشم ، خسته شدم بس که با پیغام خطای سایت مواجه شدم.... خصوصا که دیدم نوشتند که ممکنه اطلاعات یک سال اخیر در بلاگفا از بین رفته باشه و از سال 92 رو بتونند برگردونند... القصه، حالا اومدم اینجا و امیدوارم  اینجا آرامش بیشتری داشته باشم

نظرات 2 + ارسال نظر
مهشید چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 11:48

حتی با اینکه چند سال پیش وقتی بلاگفا چند روزی قاطی بود موقتی اومدم بلاگ اسکای، بازم زیاد گیج میزنم.. بالاخره به مدیریت وبلاگ اون عادت کردیم.. زود درست میشه ؛)

توی بلاگفا همه چی روشن و واضح نوشته شده و منوها خیلی راحت و قابل دسترسه اما اینجا هیچی نیست خیلی خلوته و من سر در نمیارم... یه مدت باید توش بگردم تا یاد بگیرم

مهشید چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 09:33

سلام..
منم بعد یه هفته مجاب شدم که وقت اسباب کشیه از بلاگفا..
خوش اومدید :)

ممنون
اما هنوز محیط کار برام ناشناخته است و توش گیج میشم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.