یک بار دیگر

باز هم از نو شروع کردم

یک بار دیگر

باز هم از نو شروع کردم

شبیه روزه

امروز خیلی خواب آلود و بی حس و حالم، نه این که روزه باشم اما خیلی به روزه دارها شبیهم... خب چه اشکالی داره که حداقل ظاهرم با این روزها هماهنگ باشه... انشاالله از هفته بعد سعی می کنم روزه بگیرم، باید باز هم برم سراغ عرقیات تقویت کننده بدن و یه چند تا قرص ویتامین بگیرم بخورم تا بتونم از پس روزه بربیام... مگه میشه در هیچ کدوم از افطارهای ماه رمضون روزه نباشم؟... حیفه به خدا...

بدجوری دوست دارم گیم بازی کنم .... چه جالب میشههههه سر کار و گیم...  ولی حیف که نمیشه...

یه مطلبی دم دستمه برای کار که تنظیمش کردم اما تیتری براش پیدا نمی کنم. آخه چه اشکالی داره اگه بالاسرش بنویسم مصاحبه ای کوتاه با فلانی... والا بد هم نیست... به هر حال حرفی هم نزده که، چرت و پرته نسبتا

نئیسه

راستی من اصلا خبر نداشتم که قسمت گیم ویندوز کامپیوترمون رو پاک کردن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.